Verre familie van Wouter

Helaas hoorde ik op de radio(radio 1) dat de wereld er een nieuwe brandhaard erbij gekregen heeft, het land heet Botswana, later hoorde ik ook Zimbabwe maar dat is onderhand bekend.

Dit keer zijn het de bosjesmannen van de kalahariwoestijn die woest botsten met hun medebotswanen(of hoe dat ook moge heten) daar ze uit hun geliefde kalahariwoestijn gezet zijn.

Gedurende generaties hebben de bosjesmannen daar in vrede gewoond, hoewel ik het mij niet kan voorstellen dat er bosjes in de woestijn te vinden zijn.

Hoe dan ook er schijnen diamanten te vinden te zijn in de kalahariwoestijn die hiermee wat minder kaal is dan ik mij had voorgesteld.

Omdat de bosjesmannen nu van hun bosjes beroofd zijn door de struikrovers van de botswaanse regering en dus ontheemd slaat de verloedering toe.

Versufde bosjesmannen die nu gedwongen in huizen wonen beginnen te zuipen en ook hier is sprake van een alcoholocaust waar zelfs de kinderen het op een zuipen zetten.

Zelfs de vrouwen van de bosjesmannen(ook bekend als takkenwijven) drinken meer dan goed voor ze is.
Indien dit U teveel wordt kunt U besluiten om in ieder geval geen diamanten meer te kopen, ik doe het uit geldgebrek al jaren niet en ben blij dan toch iets goeds gedaan te hebben met mijn relatieve armoede.

Wellicht kan George Bush zich er mee bemoeien als zijnde de Bushman der bosjesmannen, Wouter Bosjesman kan ook.
Gezien de sloten Rooibosthee die Cohen moet lurken met zijn stadsgenoten om de boel bijelkaar te houden lijkt mij een rooibosmissie richting Botswana geen slechte zaak, geen bier maar rooibos voor de dan rooibosjesmannen te noemen opstandelingen.

Zelfs opperhemelbestormer Harrij van Bommel kan een duitje in het zakje doen, kaalgeschoren kan hij de kalahariwoestijn dan omdopen tot de Kale-harrij-woestijn en daar de geweldloosheid prediken.

Helaas heeft de wereld er een brandhaard bij en zie ik door de bomen de bosjesmannen amper.
Mvg
Antoon

Geef een reactie

