Gevallen

Deze ochtend(13-12-06) wat laat mijn bed uit en was er liever in gebleven al was het maar om de veldslag van generaal pardon over te kunnen slaan.

Omdat de 2e kamer ontzet is over het uitzetten van Rita is Rita dan maar het kabinet uitgezet, gevolgd door het hele kabinet en hebben wij nu een kabiniet.

We moeten wel uitkijken dat het geen kabinooit zal worden maar er is nog 1 oplossing voorhanden.
Beatrix zelf kan nu de scepter gaan zwaaien met wellicht Wim-Lex op verkeer(d) en waterstaat en wat mij betreft mag ze alle ministeries tijdelijk opheffen om 1 ministerie er voor in de plaats neer te zetten, het ministerie van alle zaken.Uiteraard kan Trix noch een van haar ministers/prinsen weggestuurd worden tenzij de heren politici eindlijk een volledig kabinet kunnen presenteren, tot op heden is het vol-ledig ipv van volledig en we zijn dat zat.

In ieder geval heeft Hirsch Ballin als minister van Justitie in een korte tijd meer gedaan of opgestart dan Donner in zijn periode voor elkaar gekregen heeft van mij mag hij blijven.

Mocht niemand de stoel van Rita willen bestijgen dan wil ik het wel al was het alleen maar om het salaris en omdat ik dan de mogelijkheid krijg om imam Fawaz het land uit te donderen.

De donderdjin van Den Haag het land uitgedonderd lijkt mij de ideale krantenkop waarbij ik als demissionarre minister dan wel als kop van jut wil fungeren vanwege boze As Soennah-gangers maar fundamentalisten geloven niet in politiek dus zal de storm wel meevallen.

Hoe deze situatie ook moge heten, demissionair/demissionar/demissionaar gooi het maar in mijn pet het leven gaat door en wellicht zal een lange kabinetloze periode ons doen wijsmaken dat een kamer ook mooi kan zijn zonder kabinet.

Van de prins geen kwaad wetend groet ik U
Antoon

Geef een reactie

