Idomeneo

Idomeneo van Mozart is eindelijk ongestoord uitgevoerd in Duitsland waar alsnog de koppen van Mohamed,Jezus en nog wat andere lieden over het toneel rolden.

In feite hebben wij hier ook een uitvoering van Idomeneo met zowaar ongeveer de zelfde haardracht als Mozart, de naam is Wilders.

Wie een meer eigentijdse versie wil zien met echte moslims en rollende koppen adviseer ik naar het journaal te kijken en de shit in Palestina of Irak danwel Libanon te aanschouwen, keuze genoeg en hierbij heb ik Somalië en Sudan overgeslagen maar die zijn amper in het nieuws.Wat Somalië betreft is het een speciale uitvoering van Idomeneo daar Ethiopië door de rasta’s gezien wordt als hun ZION dus goed beschouwd liggen binnenkort ook de zwarte zionisten te matten met de moslims, nogmaals keuze genoeg.

In ieder geval doet de duitser niet aan zogeheten zelfislamisering, oftewel verregaande zelfcensuur om de moslim maar niet voor het overgevoelige hoofd te stoten.

Wie op dit moment door Londen loopt om bijvoorbeeld daar de kerstsfeer te proeven komt bedrogen uit.Om de overgevoelige biculturele medemens vooral niet te stangen zijn daar alle verwijzingen naar het christendom in de kerstreclames achterwege gelaten, dus geen kerststalletjes en meer van dit soort christelijke zaken die toch duidelijk bij kerstmis schijnen te horen.Kerstmis als een kom-kommersjeel gedoe in de uitverkoop zonder de achterliggende gedachte is voor mij een gruwel.

In het zelfde Engeland wou een firma reclame gaan maken met spaarvarkens maar een varken is nou eenmaal taboe of haram en een spaargeit kan ook niet daar de supergevoelige geitenneuker de geit niet spaart en boos wordt als de gleuf van de spaargeit op de verkeerde plek zit.

Zou het geen slecht idee zijn om Idomeneo ook in Londen eens op te voeren?

2 Reacties to “Idomeneo”

  1. God shave the queen « multidifficulti Says:

    […] ik mij in december 2006 afvroeg of het niet tijd was om Idomeneo maar eens in de UK op te voeren bedoelde ik uiteraard niet bovenstaande uitvoering maar die van Mozart. Hierbij opgemerkt dat men […]

  2. God shave the queen « Contradicere Says:

    […] ik mij in december 2006 afvroeg of het niet tijd was om Idomeneo maar eens in de UK op te voeren bedoelde ik uiteraard niet bovenstaande uitvoering maar die van Mozart. Hierbij […]

Geef een reactie

