De jodenhater Abos

Dat Geenstijl soms een marktplaats is voor mensen met een extreme gedachten en meer volume in hun stem dan hersenvolume is op zich niet zo erg tot jodenhaters a la Führer Abos hun mond open doen.Ik heb mij zo verbaasd over het feit dat er nog steeds zulke domme jodenhaters rondlopen die klaarblijkelijk het niet voor elkaar kunnen krijgen hun masker op te houden.Lees onderstande link er maar op na en kijk wat Abos er uit gooit en hoe ik als Antoon(een onderdeel van mijn echte naam) er tegen in ga, gelijk andere mensen met gezond verstand.

Mvg  Antoon

P.S. Abos was ook degene die op hoge toon mijn volledige naam wou weten hoewel hij de zijne niet prijs gaf heb ik dat toen(nu niet meer)  wel gedaan met nu de toegevoegde boodschap dat ik joodsgeboren ben en dus jood. 

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/12/israeel_hervat_bombardementen.html

Eén reactie to “De jodenhater Abos”

  1. multidifficulti Says:

    http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/12/israeel_hervat_bombardementen.html

Geef een reactie

