Vrijheid

Ik ging deze avond niet naar het grote feest van C hoewel het in Rotterdam gegeven wordt en dus redelijk dichtbij zou moeten wezen.

Omdat de Cobol-divisie van C 12 personen telt en de rest zo’n 3000 man vertegenwoordigt verzuip ik in de massa en eerlijk gezegd mijd ik als het even kan de grote massa, enig autisme is mij niet vreemd.

Om die reden kan ik mevr. Kamphusch(zo schrijf je de naam hoop ik) best begrijpen die na 8 jaar opgesloten gezeten te hebben na een kidnapping best problemen zal hebben met het rondlopen in de vrije Oostenrijkse wereld.Hoe zo iemand door het leven moet is mij een raadsel daar het arme kind/mens het grootste gedeelte van haar jeugd in een kelder in isolatie heeft doorgebracht.PC’s, internet, vriendjes had ze niet en ik vraag mij af of dat goed zal komen.

Ik ken wel een ander geval van een persoon die bijna 5 jaar in isolatie gegijzeld heeft gezeten maar die was toch een stuk ouder toen dat gebeurde, hoewel de man sindsdien wel wat wereldvreemd is geworden.In dit geval heb ik het over Terry Waite die als ongewapend kerkonderhandelaar naar Beiroet ging en door Hezbollah in opdracht van Iran gegijzeld werd.Op dit moment zitten trouwens ook nog 3 Israeliese soldaten in gijzeling 1 in de Gaza en 2 in het altijd vriendelijke Libanon dus wat dat betreft zijn er wel overeenkomsten tussen het “vrije” westen en het midden oosten te zien maar wel zo min mogelijk op deze manier.Opgesloten zal Wilders zich ook voelen want met een cordon sanitair is het leven toch lastig daar een ieder wel eens naar het toilet moet en dus sanitair nodig zal hebben.

Ayaan heeft in ieder geval de vrijheid gevonden bij de grote satan en naar ik aanneem zal de vrijwel laatste echte vluchtelinge uit Nederland genieten van de haar gegunde vrijheid.Wel zit ik met de vraag of de 7/8 andere kamerleden van de groep Wilders nu ook politiebegeleiding onderdakadressen etc nodig zullen hebben.Dit zal voornamelijk afhangen van de houding van onze bi-culturele medemensen die hopelijk eens afstand nemen van dat ouderwetse gezeur om Jihad.De regering heeft alvast een pand gekocht maar ik zit toch met het vervelende gevoel in mijn maag dat dit het verkeerde signaal is, uitbreiding van de terreurbestrijding had ik liever gehad, uiteraard op een humane manier.

Mvg
Antoon

2 Reacties to “Vrijheid”

  1. Roku Says:

    Hey Antoon alles goed?

    Ik las in uw Blog dat Ayaan bij de satan haar vrijheid heeft gevonden, mooi stukje tekst, kunt u daar meer over vertellen? Ik had namelijk altijd het idee dat u een grote voorstander was van neoconservatisme?

    Mvg

    Roku van GS.nl (ban op nn.nl) ;).

  2. multidifficulti Says:

    Roku eerlijk gezegd heb ik best respekt voor je om het in het hol van de leeuw te komen.Ik ben niet zozeer een neocon(denk ik) maar haat zogeheten preocons hierbij verwijzend naar de prehistory.Ik zal zeker proberen de tekst verder uit te diepen.
    Vriendelijke groeten
    Rene Antoon Geul

Geef een reactie

