Computers de ANOF en een zuid-amerikaanse koolrabbi

Gisteren ben ik begonnen aan een klus waar ik bij bepaalde layouts van beeldschermen aan nulonderdrukking werd gedaan.Het getal nul werd consequent vervangen door spaties en dat is niet meer gewenst.Als enig lid van de AJUIN(Alternatieve Joden Unie In Nederland) ben ik blij dat ik de ANOF(Anti Nullen Onderdrukkers Front)heb kunnen helpen en op een geweldloze manier, de nullen willen ook een gezicht en willen nu ook getoond worden.De Ajuin gooit niet met tomaten en heult niet met haatzaaiers a la Duisenberg of Hezbollah, wij huilen in stijl en zijn solidair.

Zelfs in de avonduren heb ik gewerkt aan een digitale hersenprothese, dit keer heb ik mijn braziliaanse buurvrouw weer met het internet verbonden wat niet zonder horten of stoten ging maar haar e-mail is gratis hersteld hoe moeilijk dat ook moge wezen.In dit geval waren er 2 problemen, de computer is een Compaq(alles behalve standaard) en de info van de provider was tegenstrijdig.De helpdesk van Hetnet was trouwens lastig te bereiken maar uiteindelijk wist ik de juiste proxy-setings en is mijn buurvrouw geholpen.De buurvrouw weet trouwens dat ik van joods bloede ben maar het doet haar geen moer in tegenstelling tot Chavez ook uit Zuid-Amerika.Deze ultra linkse katholiek liep ooit te blerren dat het volk dat Jezus vermoord heeft moet bloeden voor zijn wandaden en zoekt aansluiting met Iran.De joden hebben trouwens Jezus niet vermoord dat waren de romeinen die Jezus lieten meedraaien in een soort van rad van terreur waarbij de joden een slachtoffer moesten kiezen.In de meisjesnaam van mijn buurvrouw zit de kreet Jezus ook verwerkt te weten Jesus en die heb ik toch ook niet vermoord, nee zelfs geholpen.

Nogmaals hoed U voor haatzaaiende koolrabbi’s die met leugens en populisme de vermoorde onschuld uithangen en ook nog denken de wijsheid in pacht te hebben.

Mvg
Antoon

Geef een reactie

