De Jolocaust en de Alcoholocaust

Een tijdje geleden had ik het over politiek bedrijvende figuren die dingen eruit gooien die te bezopen voor woorden waren.Ik geef toe dat er een Partij is geheten de Partij Van De Alcoholisten en het begrip Christelijk Democratische Alcoholisten ook bestaat, maar het gebeurt op vele manieren.So far de Alcoholocaust en nu de de Jolocaust hierbij verwijzend naar Jolo(spreek uit Holo), de Fillipijnen.Omdat ik redelijk blij ben dat de moeder alle jihadisten daar met zelfs familierelaties met Bin een stevige trap onder hun hol gekregen hebben van het fillipijnse leger met hulp van de amerikanen, dit op verzoek van de regering uit de Fillipijnen.Voor een ieder die denkt dat de Fillipijnen het schoothondje van de Usa zou zijn hierbij de vermelding dat het volk een dictatoren een corrupte president een schop op hun achterwerk gegeven hebben, dat heb ik hier nog nooit gezien(echte democratie?).Twee keer een schop is trouwens een bis-schop maar dit terzijde de Bisschop daar heeft ook geschopt en meer dan eens.Sulaiman de hoogste man van de Abu Sayyaf(Abu is reeds bij zijn schepper) in de Fillipijnen is er niet meer, maar ik las dat er 10 man gedood zijn en hoop dat dit exclusief eerder genoemd heerschap is.Alle doden zijn Abu Sayyafleden en 3 soldaten van het leger zijn ook helaas gestorven, geen burgerslachtoffers gelukkig.Ik kan mij nog kwaad maken over het feit dat “imam”Fawzaz vanaf zijn kansel predikte dat wij steun moesten geven aan de moslimstrijders in de Fillipijnen.Een droplul en zichzelf Abos (en “Bhudist”)noemende mafketel begon op nieuwnieus(Geen Stijl)te jood-ulullen dat ik dat vooral ideologies zou moeten zien(idiologies van idioot wil ik wel accepteren).Helaas is de Abu Sayyaf een moordlustige organisatie met meer dan 100 burgerdoden op hun naam.Vanaf een kansel prediken welke kerk dan ook  dat men strijders zou moeten steunen terwijl er geen reden voor strijd is, is abject en Abos noem ik dan ook graag de Abos Sayyaf ook bekend  als de Arabisch Bhudistische Omroep Stichting.De zoveelste Koolrabbi, laat de Jolocaust maar beginnen.

Geef een reactie

