Ayaan for president

Toen Ayaan het land ontvluchte omdat een lading idioten haar consequent bedreigde en haar buren het in hun broek deden schaamde ik mij de oren van mijn hoofd.Bij het woord hofstadgroep realiseer ik mij dat dat toch mijn geboorteplaats betreft en als ex-schilderswijker moet ik met lede ogen toezien dat het hier en daar gewoonweg een ghetto geworden is.Van de gedachte dat in het Moskou achter de duinen ook nog de As Soennah moskee staat wordt ik nog steeds misselijk.Mensen ziektes toewensen, oproepen tot meedemonstreren bij een optocht tegen het Polesario(moslimvrijheidsstrijders tegen de onderdrukkende Berbers volgens  degenen die stellen dat de Abu Sayyaf min of meer “legaal” zou zijn, is het niet?), oproep tot eigenlijk haat/Jihaat maar het moet maar kunnen.

Eigenlijk was het ontnemen van Ayaans paspoort niet eens zo’n slechte zet geweest als er de zekerheid van een amerikaans paspoort tegenover stond.Sterker nog, ik raad het Ayaan aan om zo snel mogelijk amerikaanse te worden want op die manier kan ze meedoen aan verkiezingen.Ayaan for president, zwart, ervaren in de multifdifficulti en ook nog bekend met Somalië en de tokkies van de Islam aldaar.Een staatsbezoek aan The Netherlands including the United Deets waar het alle dagen carnaval is zou een feest wezen.Tonca(een Attaturk), die vrijwel eufories bij het vertrek van Ayaan uitriep dat de discussie eindelijk kon beginnen kreeg al een koekje van eigen deeg toen het CDA hem wipte(da’s haram) vanwege de armeniërs, kan het koekje nog een keer krijgen als hij Ayaan als President moet ontvangen.Laat de discussie maar beginnen, Ayaan for President.

Mvg

Antoon

Geef een reactie

