Thailand en het jaar van Haram

Op 14-01-07 gingen een paar fundamentalisten in Thailand los en 4 koppen van boeddhisten moesten rollen in de naam van de Jihaat.Maandag waren er 28 aanslagen uitgerekend op het begin van het nieuwe chinese jaar.Dit jaar is het jaar van het varken, Babi Pangang of op zijn Arabies Abu Bang Bang daar de 28-klapper wel wat hard overkwam.De moslims hebben ooit in een van hun vele gevechten(any place any time) het sultanaat Pattana verloren(1786) en sindsdien is er altijd wel een moslim te porren om geweest om een oorlogje te beginnen.Ook op de Fillipijnen is het feest met de Abu Sayyaf, uiteraard moslims die de nederlaag in 1903 in Moro-land ongedaan willen maken.Om het nog erger te maken is het feit dat de reli-zwever Abos(hij is boeddhist) altijd de partij der terroristen kiest door bijvoorbeeld de Abos Sayyaf als vrijheidsstrijder neer te zetten.In het geval Tailand waren het ineens fundamentalisten.Varkens zijn het die Jihadisten en dat in het jaar van haram, Allahverdomme!

Allaaahf(het is carnaval)

Antoon

4 Reacties to “Thailand en het jaar van Haram”

  1. Roku Says:

    Hallo Antoon,

    Ik moet je helaas zeggen dat ik je logs steeds minder intresant begin te vinden, je valt de hele tijd in de herhaling en er zit helemaal geen intresante logica meer achter, hopelijk zul je nu wel leukere logs schrijven :P.
    Ook het niveau begint steeds te zakken, Of het jou niveau is? Nee denk ik niet, ik denk dat je beter kunt.
    Zie dit als vriendelijk advies,

    Met vriendelijke groet,

    Roku

  2. multidifficulti Says:

    Beste Roku,
    Sorry voor de late response maar de laatste storm heeft hier ook huis huis gehouden dus moest ik even klussen.Dat ik in feite in herhaling val komt toch echt omdat bepaalde problemen zich ook herhalen.De Fatwa’s hier en de aanslagen in Azië zijn ook herhalend dus mijn kritiek ook.Ik heb nogmaals geen problemen met de islam moskee islamschool en dat soort zaken maar wel heb ik problemen met fundamentalisten zoals de Abos Sayyaf Fawaz etc.Zolang die er zijn doe ik mijn mond open, desnoods met herhaling.Erg veel tijd heb ik trouwens niet, naast 8 uur werken zit ik ook zo’n 3 uur per dag in een auto.Veel tijd om nieuwe zaken op te doen heb ik dus niet.Had “vriend”Abos niet costant ruzie gezocht dan had ik meer tijd om mij te verdiepen in bepaalde zaken en doe het voornamelijk met de Volkskrant waar een collega zei dat het af en toe een midden oosten krant leek gezien de consequent herhalende artikelen over moslims(bepaald niet positief) en jouw op zich hopelijk goed bedoelde kritiek is nou eenmaal een reflectie van de alledaagse praktijk.Een hekel heb ik trouwens niet aan je, wel aan radicalen.
    Salam
    antoon

  3. Roku Says:

    Hallo Antoon,

    Hehe Volkskrant? Werk je bij de volkskrant? Ben je toevallig een journalist ofzo? Maarja We kunnen wel fundamentalist en radicaal zeggen maar de definitie daarvan verschilt per persoon, ikzelf ben volgens mij best wel radicaal (in mijn ogen), mijn opvattingen word in ieder geval vaak als radicaal opgevat, Maar waarom zou een discussie met radicalen niet mogelijk zijn? Ik ben radicaal en toch is discusseren belangrijk in mijn optiek :). Zolang een discussie mogelijk is vind ik dat er geen problemen zijn.
    Ik heb trouwens pas nog een discussie op Hoeiboei gehad, ik heb eens laten zien hoe snel men door hans jansen in de mand valt, ik ben takfiri gaan doen op Hikwat Khan, ik was helaas gelijk een terrorist. Waarom ik Khan heb aangepakt? omdat hij spreekt vanuit een OnIslamitisch spreekpunt en gemeenschap (Ahmadiya), u kunt de discussie nog lezen, nadat ik was beschuldigt van allemaal dingen en zelfs vergelijkingen werden gedaan van de SS en noem maar op ben ik weg gegaan :).
    Waarom ik dit tegen u zeg? Ik weet dat u Hans Jansen als een belangrijke bron omtrent Islam vindt, kijk uit antoon ik ben een terrorist, of niet soms? 😀
    shalom/salaam

    Roku

  4. multidifficulti Says:

    Beste Roku
    Voor mij ben je voornamelijk een 17 jarig persoon met veel testeron.Gevaarlijk ben je niet, je uitspraken zijn wel radicaal maar denk persoonlijk dat als je veel bloed ziet je ook begint te denken.Ik heb in Azië persoonlijk gesproken met slachtoffers van de Ji-haat in de filipijnen en daar wordt je bepald niet vrolijk van.Hetmeest pissige ben ik dan ook op Abos die de Abu Sayyaf aldaar afschildert als verzetshelden.
    Sala(a)m
    Antoon

Geef een reactie

