Halalland

 Hier het vrijdagmiddaggebed van de moskee van de Ajuin(Alternatieve Joden Unie In Nederland) als antwoord op de oproep van Imam Salam om een aanslag op dit land te plegen door geen belastingen te betalen.

Handje schudden mag al een tijd niet meer van de aanhangers van de zuivere Islam, zelfs al zou je handschoenen dragen. Imam Salam riep op tot het niet betalen van belastingen wat eigenlijk best prettig is maar applaus zal hij niet krijgen. Volgens de zuivere Islam is applaus ook verboden, grappen maken over het geloof ook. Een grootgrutter verkoopt tegenwoordig ook halal vlees en als hij binnenkort de naam verandert in Albert Halal kun je alleen maar halal vlees kopen. Bokkenpoten en jodenkoeken alsmede klittenband(alleen om de naam en om de herinnering aan Ayaan weg te poetsen) zullen dan ook wel haram(verboden) zijn maar mijn kinderen zijn in ieder geval geen jood meer daar dat via de vrouwelijke lijn loopt bij de joden. Mijn kinderen zijn HALf ALlochtoon en dus halal en da’s een schrale troost. In de toekomst zal verjaardag vieren ook niet meer kunnen dus de Jehova’s zijn dan wat meer aangepast. Een niet Joodverklaring zal bij de bloedbank ook wel van toepassing zijn alsmede gescheiden wagons voor mannen en vrouwen bij de Nederlandse Spoorwegen die het haagse station dan Halal Spoor gaat noemen ipv Hollands Spoor.  Van de uiterst linkse kerk heb ik vernomen dat een mildere uitvoering van racial profiling om in ieder geval radicalisering te stoppen ook niet mag, naast de zuivere islam is er dus ook de zuivere definitie van racial profiling met een raad van hoeders die waakzaam toeziet om de zuivere definitie te bewaren van revisionisme. Het gaat goed met het tolerante multiculti Holland, Halalland in de toekomst voor bepaalde mensen althans.

Uw rabbi
Antoon

2 Reacties to “Halalland”

  1. Roku Says:

    Hallo Antoon,

    “Halal kun je alleen maar halal vlees kopen. Bokkenpoten en jodenkoeken alsmede klittenband(alleen om de naam en om de herinnering aan Ayaan weg te poetsen) zullen dan ook wel haram(verboden) zijn maar mijn kinderen zijn in ieder geval geen jood meer daar dat via de vrouwelijke lijn loopt bij de joden.”

    Dit is dus niet zo, Dit verschilt per stroming in het Judaisme, Uw kinderen zijn zeer zeker nog 50% Joods, De “Jood-zijnde” via de moederlijn is een Religieuze standpunt, en ik maar denken dat u een seculiere Jood was? 🙂

    Het is niet jodenkoeken, het is Jodekoeken ;).

    En nogmaals om u uit een Droom te halen, multi-culti kan niet voltooien, segegratie is het best voor allen, vind u niet?

    Met vriendelijke groeten,

    Roku.

  2. multidifficulti Says:

    Ik ben een seculiere man, don’t worry. Maar Hamas joden aan het gas is dus ook aan mij gericht. En Khaybar O joden het leger van Mo komt terug ook. Net zoals een moslim dus ook geen keus heeft heb ik hem dus ook niet. Ik ben volgens de joodse wet jood en volgens mijn eigen wet mijzelf en wou dat een boel mensen dat inzien. Mijn joodse achtergrond verlochen ik dus niet, en heb eerder genoemde uitingen heb ik goed begrepen.

Geef een reactie

