Dancing with Wolfowitz

Na dancing with the stars, dancing with wolfs dacht ik dat het dansen zo zoetjes aan wel minder zou worden maar ik vergiste mij. Toen ik zag dat het bal was bij de overname van de bank had ik niet kunnen weten dat het baldansen dermate populair aan het worden was dat zelfs de wereldbank er aan moest geloven. Dat Wolfowitz zijn vriendin een vette promotie gaf hoeft op zich geen probleem te zijn. De desbetreffende dame was wellicht haar gewicht in goud waard en eerlijk gezegd heeft de familie van de vorige palestijnse leider zich ook op een corrupte manier zichzelf rijker gemaakt dan fatsoenlijk is. Gelijk zoveel staatslieden dit gedaan hebben zonder dat er een haan naar kraait. Dat Wolfowitz een slecht leider zou zijn is indien dat de waarheid zou zijn wel een valide reden om hem te wippen. Wippen of gewipt worden zo ik dan liever af willen laten hangen van iemands verdiensten waarbij het mij niet zozeer uitmaakt of iemand die gewipt is door haar baas geen opslag mag krijgen met het wippen van haar baas tot gevolg. Vreslijk jammer is dan ook dat het wippen de boventoon voert maar de daden van de baas eigenlijk zo goed als niet besproken blijven. Moge de volgende baas van de wereldbank dan ook duidelijk zijn en zijn tegenstanders wat minder de speeltuin betreden. Wippen om het wippen is zo vulgair, wippen doet men uit liefde en met de juiste argumenten.

Mvg

Antoon

Geef een reactie

