Theo, Wolkers en de PC Onthooftprijs

Jan Wolkers is in vrede heengegaan wat je van Theo van Gogh niet kunt stellen. Jan kraakte in onder andere “Terug naar Oegstgeest” de christenen tot op het bot af en niet zomaar, er waren wantoestanden die er nu amper of niet meer zijn in dit land. Mocht er ooit een schrijver komen die bijvoorbeeld “Terug naar Mekka”  zou schrijven en in plaats van Jan’s eerder genoemd boek dan heb ik het vermoeden dat de Wolkersaanhang(te vaak multicultidwepers) er schande van zou spreken, sterker nog geen PC Hooftprijs maar een PC Onthooftprijs zou zou de schrijver kunnen krijgen. In feite heeft Theo dan ook de PC Onthooftprijs gekregen voor zijn gehele werk en heeft de goddelijke kale(Pim F) deze prijs ook gekregen maar dit keer van beestachtige hemelbestormers. Genomineerd voor de PC Onthooftprijs zijn ook Wilders en Ayaan omdat die kritiek hadden op moslims en Al Mansouri vanwege kritiek op bepaalde Sjiiten. Mocht men eindelijk overgaan tot de uiteraard postume uitreiking van de PC Onthooftprijs dan zou als achtergrondmuziek “Never Be Rude To An Arab” van Monty Python kunnen klinken daar de meeste kandidaten nou eenmaal iets slechts gezegd hebben over de Arabieren.  Hoewel ik mijn best gedaan heb om mijn terechtstelling en of Fatwa te verkrijgen is het er nooit van gekomen. Toegegeven het is dan ook broddelwerk wat ik pleeg dus de PC Onthooftprijs zit er voor mij niet in en besluit ik deze preek van de AJUIN(Alternatieve Joden Unie In Nederland) met het muziekje van Monty Python die U kunt beluisteren als U op de link klikt en een dank U aan Neo Talpa die mij ooit verwees naar dit stukje muziek.

http://www.youtube.com/watch?v=a3ehJZJIkPk 

Geef een reactie

