Complete Knocked Down

In het verleden heb ik al melding gemaakt van het feit dat Iran en Syrië samen een auto-industrie willen opzetten (mutshubishi-launch-her). Helaas zag men geen brood in het overnemen van de firma KIP die ter ziele is daar een koraanhangwagen met de naam PLOFKIP goed zal verkopen in Irak en omstreken. Nu is mij ter oren gekomen dat men in Iran de islamitische auto wil bouwen die de wereld zal veroveren. Het enige islamitische wat ik mij voor de geest kan halen bij een auto is een knalpot en de qatalysator en dat een varkenslederen bekleding haram zal zijn(een altijd prachtig excuus om liftende baardmanen buitenboord te houden). Een vrouw achter het stuur zal ook niet mogen daar de vrouw maar een halve man is en 2 vrouwen achter een stuur te lastig is. Eerlijk gezegd snap ik niet wat religie met auto’s te maken heeft. Ik zal vermoedelijk geen mercedes gaan rijden met een jodenster nog aluminium siervelgen verlangen met een jodenster als motief. Noch afgezien van het feit dat de auto in de korste keren gecarbequed zou zijn indien ik hem zou parkeren in bijvoorbeeld Schotelvaart. Bestaat er ook een INWB voor pech onderweg en een Halal garage en bestaat er ook een islamitisch autokerkhof? Bij de islamitische garage zullen de engelse sleutels wel vervangen zijn door kromsleutels, het is even wennen maar met een islamitische auto moet U toch naar een Halal garage. Toen ik ooit bij een wagenfabrikant vroeg of men bouwpakketen verkocht zei men jawel(het was toen oorlog tussen Hezbollah en Israel). In hetMidden Oosten verkopen wij wel Complete Knocked Down(CKD) pakketten, vooraf vernield dus. Toen ik dus wederom hoorde van de auto-industrie uit Iran dacht ik, het zalwel CKD-werk worden.

Geef een reactie

