Proleet-ariërs

Proletariërs zijn voor je het weet PROLEET ARIËRS dat kan ik als ex-schilderswijker echt wel weten. De meeste mensen in mijn oude wijk waren op zich tolerante mensen maar soms met een wat kort lontje vanwege verregaande stigmatisatie en de nodige zwetshouders die meer op ver van mijn bed houders leken dan wethouders. Een proleetariër kan ik niet worden omdat ik na mijn hbo vervreemd was  van de arbeidende klasse en een joodsgeborene nou eenmaal geen ariër kan zijn. Wat dat betreft ben ik blij dat de jeremiadebrigade mij niet kan neerzetten als een nazist en mijn vrouw is ook nog allochtoon en mijn kinderen dus halal(half allochtoon) en heb dus niets te vrezen. In de zielige jongensrol  kan ik niet meer kruipen maar de hoek in der racisten ben ik ook niet te drukken. Eerlijk gezegd is het continue afgeven op de ene bevolkingsgroep en het verheerlijken van de ander nogal racistisch maar sommige hebben het niet in de gaten en indien autochtoon en links ben je snel een autochtone automutilant soms ook een proleetariër. Ik ken iemand die zich graag omkeert in zelfmedelijden, een hekel heeft aan deze maatschappij omdat getinte mensen zoals hij gediscrimineerd zouden worden en daarom leeft hij vol rancune ver van de boze westerse samenleving in Friesland op een terp en kankert stevig op friezen. De frieze uitvoering van the fool on the hill. Links is hij wel maar gezien het feit dat hij een indo is is hij dus geen proleetariër en met een gymnasium op zak is hij ook te erudiet en dus vervreemd van de arbeidersklasse. Sayang(jammer op zijn indo’s) of pech(fuck luck op zijn chinees) voor de Bijstandskoning maar ik begin mij nu toch echt af te vragen of hij niet gewoonwegweg in de chinese keuken heeft gewerkt en dus gymNASIum bedoelde of het gymNAZIum want ik begrijp de wokkietokkie van Geenstijl/NN nu echt niet meer maar heb een permaban dus dan maar op deze manier . Let op zijn posting op Geenstijl van Bijstandskoning | 03-01-08 | 10:09 en van Bijstandskoning | 09-12-06 | 09:07 . Een knap verschil wellicht door overmatig gebruik van Johnnie Walker maar dat loopt niet best en ben je een Johnnie Zwalker daar bijstandsproleet( maar niet ariër) in het verleden al tekeer ging over het zoewarte schaap in het bijstandskoninkrijk der Nederlanden.

Geef een reactie

