Ramallah op zijn kafirmaleis

We moeten van één of andere Tiny Muskens God maar Allah noemen. Tiny is het britse woord voor klein en de naam van Muskens zegt vrij veel in dit opzicht. Volgens de mallochtonen uit Maleisië mag ik als kafir het woord Allah niet eens schrijven, laat staan uitspreken. Helaas wordt mij niet verteld hoe ik A…. dan wel mag noemen. Mag ik ramALLAH geen ramallah meer noemens trouwens van de mufti? Geef mij maar een fristi en vertel mij nou eens hoe ik de god der moslims dan wel zou mogen noemen.

Geef een reactie

