Ik krijg een sik van Brahim Bourzik


Brahim Bourzik woordvoerder namens het Landelijk Beraad Marokkanen gooit de moskee open om op die manier wat te doen tegen de Wildersfilm. Op zich een nobel streven maar Brahim Bourzik is de laatste man in wie ik zou willen geloven. Bovenstaand foto is het straatbeeld wat Brahim graag zou willen zien. De zelfde Brahim Bourzik is toch echt betrokken bij de oprichting van de AEL-Nederland en verweerde zich met het feit dat hij dat in zijn privétijd deed. Pastoors zei wat in zijn vrije tijd maar verstoppertje spelen op zijn Groen Links was er toen niet bij. Kortom Bourzik flikte het en ontsprong de dans en splitse zich af van Groen Links. Gretta Duisenberg en Cheppih waren ooit medefacisten reisgenoten in Libanon al waar Brahim zelfs voorstelde om maar een Hezbollah-Nederland op te richten. Hij zei dat het een grapje was maar ik geloof er geen ruk van. Mocht U Brahim tegenkomen in de haatbunker dan kunt U hem eens aan de tand voelen.
Nabericht: niet alleen Brahim is als éénpersoonsfractie verder gegaan nadat hij éénmaal op het pluche zat. Bouchra Ismaili blijkt even betrouwbaar als Brahim en zo te zien zal het wel een éénvrouwsfractie worden. 

4 Reacties to “Ik krijg een sik van Brahim Bourzik”

  1. Ladon Says:

    Dag Multidifficulti,
    Ik refereer aan uw posting op hoeiboei van 22 januari om 10:31 uur, waarin u stelt dat als je je op allerlei fora ook maar enigszins negatief uitlaat over het mohamedanisme je gebanned wordt. Ik heb diezelfde ervaring. Ook op hoeiboei, reden waarom ik de moeite neem om u te benaderen. Ik verdedigde op hoeiboei namelijk een verbod op de koran (overigens in keurige, althans naar normale maatstaven gemeten niet aanstootgevende bewoordingen, althans met kracht van argument) en ben uiteindelijk toch gebanned door Annelies. De reden is gelegen in het feit dat ik volgens haar het woordje ‘wij’ gebruikte. Zij wilde dus kennelijk niet geidentificeerd worden met mijn boodschap. Dus past u op, hoeiboei is lang niet zo vriendelijk voor islamcritici als u denkt.

    Dat ‘wij’ argument slaat overigens volgens mij nergens op, omdat het ook op een andere groep kan slaan, bijvoorbeeld Nederlanders in het algemeen, danwel autochtone Nederlanders, of een nog kleinere deelverzameling. Maar goed, daar wilde Annelies niet naar luisteren.

    Ik postte op hoeiboei onder de naam Floris Stein.

    Ik vind uw nick, Multidifficulti, overigens erg goed.

    Have fun now!

    Floris

  2. multidifficulti Says:

    Beste Floris,
    Naar Uw verhaal gelezen hebbende begrijp ik de IP-ban van geen meter tenzij er andere nog niet vermelde zaken ook een rol spelen maar ik was er niet bij. Het kan zijn dat men op Hoeiboei overdreven reageerde omdat men als islamcriticus snel de hoek ingedreven zal worden waar men niet in terecht wil komen. Anderzijds moet je met rede en verstand er uit kunnen komen en moet men zich niet laten leiden door angst. Mijn IP-ban op Geenstijl heeft trouwens niets te maken met mijn islamkritiek maar met het feit dat ik te vaak een link neerplempde naar deze(eigen) website. Men noemt dat daar spamhoeren maar Geenstijl verzoekt zijn lezers hun koppen te plaatsen op hun sites. da’s dan ook spamhoeren althans het uitlokken daartoe. In 1e instantie kreeg ik van G-unit een tijdelijke ban en Joris heeft dit omgezet in een Perma-ban met de mededeling dat hij de ban “lekker” liet zitten. Zo te zien heeft Joris er lol in mensen een Perma-ban te geven, hij komt bij een tikje sadistisch over. Verder zoek ik geen ruzie met Geenstijl en laat ze vanaf nu in hun eigen sop gaar koken en hoop dat Joris vanzelf tot inzicht komt dat hij een onnodig botte boer is.

  3. Amira Says:

    jullie moeten jullie facking bek houden

  4. Amira Says:

    grapje ik ben het met jullie eens

Geef een reactie

