Islamofreuds en andere malloten

Bij de Qassamraketjes denk ik aan huisvlijt en simpele oorlogsindustrie. Het betere knutselwerk heeft helaas ook de Filipijnen bereikt. Moge de volgende iets te vroeg afgaan daar ik strontziek wordt van al die religestoorden die consequent met bommen strooien of dreigen het te doen. Ik verbaas mij trouwens wel het feit dat onze berberloniërs al of niet met hulp van ontwikkelingsgeld nog nooit met een Qhassanraket op de proppen zijn gekomen. Zelfs Samir A. beging ooit een fout door de verkeerde kunstmest te kopen, echt onder de indruk ben ik niet van de huiskok van de polder al Qaidakeuken. Evenmin ben ik onder de indruk van de mafketels die op freundiaanse wijze wilden vertelen dat de moslimhaat van Wilders zou voortkomen uit en blauwtje die opgelopen zou zijn, uiteraard gedurende de jeugd. Als je het niet met argumenten kan dan maar via Freud, die wat mij betreft de pot op kan. Als die zielenknijpers nou ook eens hadden gekeken naar de tumor van Mohamed dan had ik er vrede mee gehad. De psychologie en ook de psychiatrie in Limburg(de heimat van GW) hebben ooit in het verleden voor stevige ophef gezorgd. Omdat een psychotische verslaafde niet werd opgenomen in de inrichting(hij was verslaafd) nog afkickinrichting(hij was psychotisch) kon hij een jong kind doden. Laten die islamofreuds zich daar maar eens druk over maken. Tot nu toe bleek iedere islamofreud een koolrabbi te zijn.

Geef een reactie

