De arts als multiflauweculti

De multiflauweculti is wat mij betreft compleet indien een arts veel rekening moet houden met de religie van zijn patient. Alsof de moslim in een moslimland de keuze heeft om een man als arts te weigeren voor zijn vrouw. Een aambei blijft een aambei en indien de patient een moslim is is het nog steeds geen islaambei. Wellicht kan de arts de patient eens uitnodigen om zich te wassen met Zamzamwater maar da’s eigenlijk werk voor de imam en die bron is toch te klein voor alle moslims, wellicht wil Jomanda nog instralen. Wellicht begrijpt U nu dat ik niets moet hebben van een multiculturele arts daar ziekte geen religie kent. Hoe dat zit met die islamitische auto weet ik nog steeds niet maar zodra die uit Iran gaan komen verwachte ik ook een islamitische garage bijvoorbeeld de Halalfagarage met Zamzamwater in de radiator(ook leverbaar met Lourdeswater voor de christenhonden en wellicht voor de popomobiel). Ik las pas geleden dat er ook materiaal van varkens in autoremmen verwerkt zitten en vrees toch dat de momobiel dat niet kan trekken. Nooit geweten dat ik rem op veredelde hamschijven en zal de slager nog vragen of hij remschijven heeft voor de ZX die koosher zijn. Een mannelijke dierenarts mag waarschijnlijk geen geit onderzoeken op welke ziekte dan ook en soms vraagt een patient doodleuk aan zijn arts om een niet jood verklaring. Het is bij de beesten af.

6 Reacties to “De arts als multiflauweculti”

  1. Bilo Says:

    In Iran zijn veel autofabrieken. Vooral Peugeot is daar vertegenwoordigd. Jij kan het niet nalaten te blijven zieken en haat te prediken.
    Ik zou willen dat ze in Iran bulldozers gingen maken en die exporteren naar een bepaald naar land. Dat zou goed zijn voor het machtsevenwicht.
    Misselijke mannetjes die net iets te graag een ander dood willen schieten.
    Dat is zionisme.

  2. multidifficulti Says:

    Bilo
    Zoals je wel zult moeten weten wordt de islamobiel gemaakt door een firma uit Mal-eisië naar mijn weten Proton geheten. Proton moest het orgineel hebben van CKD’s uit Japan. Dat Peugeot wat doet in Iran zegt niets en het zal de islamobiel nooit mogen maken. De islamobiel is trouwens geen uitvinding van mijzelf, het is echt aangekondigd door de duivelsperzen. Naar ik vrees zal menig autochtoon iemand af willen schieten als die poogt zijn nieuwe auto naar Allah te helpen. Bij de eerste poging met een Bulldozer bullshit te maken was het op voorhand de bedoeling doden te maken wat trouwens ook lukte. Dat men iemand dood wil schieten is wat mij betreft te begrijpen indien de neergeknalde persoon bezig is mensen te vermoorden of poogt het te doen. Las vandaag dat Israel zo vriendelijk was Fatah-leden terug te sturen richting Hamastan(jouw vrienden toch, die jongens van Hamas). Fijne vrienden heb je toch Bilo.
    BTW Zionisme is het willen wonen in een joodse staat zonder pogroms van arabieren, comunisten en andere gestoorden.

  3. Sara Says:

    Wat een vooringenomenheid 😕

    Islammobiel 🙄
    Na ’t gewezen bekende… met je hoofd naar Mekka slapen, een goed idee.
    Want d’r staan nog niet overal moskee’s.

  4. Sara Says:

    De multiflauweculti is wat mij betreft compleet indien een arts veel rekening moet houden met de religie van zijn patient.

    Het gevaar zit bij, welke “religie” heeft eerwaarde dokter 🙄

  5. multidifficulti Says:

    Hier de islamobiel, niet mijn uitvinding Bilo.

  6. Sara Says:

    ET phones home 😆

Geef een reactie

