Dnoeb

Ik kreeg een mailtje van Denhaagtekijk met het verhaal van de trambestuurder die zei dat de melkchocolade gekleurde medemens er een zooitje van maakt. Dit tot onvrede van de Islam Democraten. Die ging als in een soort Pavlovreactie op de HaramTamtam meppen. Kromspraak, kromzwaarden en kromme tenen om niets. Wat mij opviel was het woord dnoeb wat voorkwam in een link naar Fatima op de pagina van Denhaagtekijk. Zo te zien is dnoeb zo iets als een zonde en als ik het mis heb dan legt onze huisarabier Bilo het ons wel uit.

Aboutaleb onstak ooit op een redelijk bedreigende manier in woede omdat Ayaan als ex-moslima het nest(De Islam) bevuilde met haar kritiek op de Islamitische medemens, gelijk de trambestuurder(althans volgens de Islam Democraten). Het is inderdaad dubbeldnoeb om de Islam de rug toe te keren(Dnoeb 1) en vervolgens ook nog wat op te merken over de Islam(Dnoeb 2). Dnoeber de poep zat op de stoep en Ayaan de dnoebbokgeit. Gelukkig mag Abu als moslim blaffen tegen de zeloten der Islam maar Ayaan mag het niet. Helaas gaat de dubbeldnoebstelling van Abou niet op voor de overleden Marokkaanse hoofdagente Habiba Yaakoubi die wel Marokkaanse was maar geen echte moslima, ze at alles, ze rookte, ze kleedde zich gewoon. Door omstandigheden is ze door Nederlandse mensen grootgebracht. Ik weet dat het contact met de Marokkaanse familie niet heel goed was. Wel had ze respect voor haar eigen ouders. Daar heeft ze nooit iets slechts over gezegd, aldus het Algemeen Dagblad. Wellicht was de wens om gecremeerd te worden gecombineerd met het geen moslima meer zou zijn dubbeldnoeb, abou zal het weten. Lees het volgende op Maghreb en ga niet te hard over de nek. Als afvallige moslima wordt je na je dood nog niet met rust gelaten, wat ik op mijn beurt dnoeb vindt.

Het branden in de islamitische hel als infermo viel mij ook op in Maghreb hoewel Christenen die neiging ook hebben. Wel is het zo dat in de islamitische hel je huid regelmatig vervangen schijnt te worden opdat je opnieuw kunt lijden en op die manier een crematie eigenlijk niet dnoeb zou mogen wezen maar wie ben ik. Als die huidenfabriek van Allah nou ook eens kon leveren aan het brandwondencemtrum in Beverwijk zou dat de Islam meer salonfähig maken en vraag mij af of je in de hel ook een nieuwe voorhuid krijgt en op die manier uiteraard weer besneden dient te worden. Wellicht zijn bovenstaande opmerkingen dnoeb maar zelf ben ik geen moslim geweest en is er dan ook geen sprake van dubbeldnoeb.

Eén reactie to “Dnoeb”

  1. contradicere Says:

    Na zorgvuldig afgewogen te hebben of uw dit artikel niet te dnoeb is hebben wij uw inzending wederom geplaatst (uiteraard ;)). Zie http://contradicere.wordpress.com/2008/10/24/dnoeb/

    Met vriendelijke groet,

    De Redactie van Contradicere

Geef een reactie

