Geen geld geen zwetsers

Geen geld geen Zwitsers is een oude uitspraak die komt uit de tijd dat de Zwitsers vaak als huursoldaat in leven bleven. En laat de door Rotjeknor ingehuurde soldaat van Allah nou uitgerekend uit Zwitserland komen. Niet op een no cure no pay basis maar voor keiharde valuta waarbij ik mag hopen dat de Balkenendenorm niet overschreden zal worden. Twee raadsleden van de VVD stappen alsnog op en de opperapparatsjik van de PVDA, ene Peter van Heemst ( Zwetshouder? ) beroert de HaramTamtam en spreekt van een crisis. Crisis is toch echt een te groot woord daar men de Zwitser nog steeds kan en wil betalen en men immers nog Aboutaleb heeft. Ben ik blij dat deze liberalen geen glibberalen bleken te zijn en hoop dat de Gaykrant zijn poten stijf zal houden. Uiteraard mag de dokwerker hiervoor dokken en heeft de kreet dokwerker weer een nieuwe dimensie gekregen. Een Willem Tell kan ik Ramadan niet noemen, eerder een Willem you never can Tell. Kijk eens hoe ene Joost Niemöller gaten in de kaas schiet van onze Zwitser van Allah. Als de wijzen dan toch uit Zwitserland moeten komen ipv uit het oosten dan lijkt het mij een goede zaak om maar eens een headhunterskantoor op te richten met een kantoor in een of ander kanton in  Zwitserland. Ik heb begrepen dat Aboutaleb zich suf geschrokken is van de te vaak aanwezige Antilla de Hun in Rotjeknor. Ik zoek dus op dit moment naar een zwitserse antilliaan en het mag een cent kosten. Een foute opa of vader is geen bezwaar maar nogmaals, geen geld geen Zwitser(s).

Geef een reactie

