Azijngezeik

Bovenstaande foto is van ene René Nienkemper en ik ga hem nu een handje helpen.
Ik kreeg ooit de melding dat René een loopjongen zou zijn van Anja Meulenbelt.
Ik heb hem recent gesproken via Facebook maar zo te zien is die bewering gelul van het ergste soort.
René Nienkemper is wel connected op Facebook met Anja maar Anja en René zijn eerlijk gezegd geen vrienden.
Van Multidifficulti is ooit ook gezegd dat hij(ik dus) een racist zou zijn maar ben onderhand wel getrouwd met een allochtone dame uit de Filippijnen.
Van W.F. Hermans is ooit ook beweerd dat hij een racist zou zijn maar hij was wel getrouwd met een pikzwarte dame uit Suriname.
Hier wat steun dus voor René Nienkemper en hoop dat hij verder bespaard zal blijven van allerlei valse beschuldigingen.
Hij weet wie ik ben en ben niet bang dat hij mijn werkelijke naam zal doorspelen naar Meulenbelt. Als Meulenbelt wil weten wie ik ben had ze het trouwens allang geweten daar ik Anja via Facebook al eens een bericht gestuurd heb. Anja gaf nooit enige response en heeft en had René Nienkemper dus nooit nodig gehad om mij te grazen te nemen.
Aan degene die mij dus waarschuwde dat eerdergenoemde René een loopjongen zou zijn van Anja de geruststellende mededeling dat hij dat niet is en Anja is de laatste persoon die mij wat kan maken. Anja heeft als sympathisant van het Noord Korea verheerlijkende NFS iedere vorm van respect verloren en ik ben bang dat Anja eerder bang voor mij zal zijn dan andersom en bovendien dop ik graag mijn eigen boontjes.

4 Reacties to “Azijngezeik”

  1. Roku oude GS vriend Says:

    Antoon? Ben jij dat? Gegroet!!

  2. multidifficulti Says:

    Het is Antoon en hoewel ik het vaak niet met je eens was toch gegroet.

  3. Roku oude GS vriend Says:

    Dat waren een aantal jaren terug inderdaad, ik was een een puber zonder besef van zaken. Ik ben niet meer dezelfde persoon en ik heb spijt van veel uitspraken die ik vroeger heb gemaakt. Succes verder!

  4. multidifficulti Says:

    Beste Roku,

    Van mij hoef je geen spijt te betonen, iedereen maakt in zijn jeugd wel eens fouten. Bovendien hebben je fouten amper consequenties gehad. Ik wou dat ik dat kon zeggen over Andree van Es die met haar optreden (het van zich afschudden van de BVD/AIVD door middel van laster en leugens) de communistenleider Sison groen(links) licht gaf aan die moordenaars om verdere zuiveringen(moorden) binnen de Communst Party Philippines/NDF door te zetten. Bovendien zal ik als Rizalist blijven beuken op samenwerking, geen polarisatie tussen diverse groepen in de samenleving. In concreto betekent dat dat ik niet iedere moslim zal verketteren, de radicale broeders uitgezonderd. Daar de radicale figuren nooit zullen samenwerken. Het ga je goed.

Geef een reactie

