Gedonder in Ter Apel

Het schijnt dat er some aliërs aka Somaliërs neergestreken zijn in het AZC Ter Apel.
Deze mensen menen dat het niet veilig is om terug te keren naar Somalië hoewel de regering en de vorige regering inclusief de PVDA altijd op het standpunt hebben gestaan dat de terugkeer veilig zou zijn.
Eerlijk gezegd geloof ik inderdaad dat terugkeren naar Somalië gevaarlijk en risicovol is, Er lopen daar mongolen rond van de Al-Shabaab. Al-Shabaab is een walgelijke organisatie, ik verwijt Al-Shabaab niet zozeer dat ze moslims zijn maar deze club is helaas representatief voor de ergste uitwassen in de Islam en aanhangers van Al-Shabaab horen niet thuis in de beschaafde wereld.
Op dit blogje(ik ken mijn plek) heb ik ooit een posting gehad van Bilo waar als emailadres de kreet Al-Shabaab in voorkwam. Ik mag hopen dat Bilo dat deed om mij te stangen, maar je uitgeven als aanhanger van Al-Shabaab is een smakeloze vertoning tenzij je echt gelooft in Al-Shabaab. In dat geval is het beter de aanhang van Al-Shabaab door te sturen naar Somalië, Afghanistan, Pakistan of een andere plek waar de beschaving en of de verlichting nog plaats moet vinden. Indien het de bedoeling van Bilo was om mij te stangen dan toch de trieste mededeling dat ik met dit artikeltje poog Bilo even te stangen opdat hij leert zich normaal te gedragen.
Een ander die zich wat Somaliërs betreft zich raar gedroeg was Maximo op Geenstijl.
Ooit werd een figuur die later toetrad tot de PVV gemolesteerd door een paar allochtonen waaronder een Somaliër. Toen die bekende probeerde Maximo op zijn manier de lolbroek uit te hangen, dus over de rug van een ander door te stellen dat alle Somaliërs leugenaars waren. Op die manier zal Ma(r)ximo de Somaliërs wel terug willen sturen, Somaliërs zijn toch allemaal leugenaars nietwaar?
Maximo de superdhimmi die beter moslimo genoemd kon worden, uiteraard als vriend van foute moslims heeft ooit nog geprobeerd als snotjoch de zaak te bekluiten maar geen hond die er in stonk.
Marximo ving bot, Bottehond in de pot voor Maximo.
Hoe het nu verder moet met die leugenaars van Maximo kan ik niet zeggen. Het beste lijkt mij om alle aanhang van Al-Shabaab voor eens en altijd het land uit te donderen opdat goedwillende Somaliërs hier kunnen blijven. Maximo kan wat mij betreft direkt op transport gesteld worden naar Somalië.

2 Reacties to “Gedonder in Ter Apel”

  1. bilo Says:

    “uit te donderen ” , “op transport gesteld worden”

    Nou kom op maar Antoon.

  2. multidifficulti Says:

    Beste Bilo

    Als je het taalgebruik van Maximo bekijkt dan ben ik zelfs nog netter in mijn taal dan Maximo.
    Verder ben ik van orgine een echte Schilderswijker en die zijn wat direkt.
    Op transport stellen is trouwens niet eens een botte redenering.
    Da’s precies de omschrijving die Maximo gebruikte wat betreft Ayaan.
    Toen deed je je mond daar niet over open, maar goed ik lig er niet wakker van.

Geef een reactie

